20/8 - 2011

Hej mina små hjärtegull! Hur är det med er? ♥
Jag kom precis hem från skolan och den gick väll ganska ok, tycker jag.
tyska, första lektionen gick väll ganska ok förutom att gilllar inte vår lärare såå vidare mycket, den mannen vet nog inte riktigt vad han vill men, ja respekterar han endå hehe! :)
sen, 45 minuters rast, och sen idrott!! satt, gott med lite idrott var faktiskt tagagd haha, för det är IBLAND ett utav dom roligaste ämnerna! idag körde, vi handboll jag var rejält-taggad i början av lektionen men, i slutet börja jag sega till mig, lite för kände mig trött och ont i huvedet, mindre kul! sen var, det lunch och sen syslöjd.. inte ett utav dom roligaste ämnerna men en utav dom bästa lärarna! :) så det gick ju! och sist so, ganska chill för de va 1 ½ timme, och så prata hon bort en timme så fick vi bara jobba dom 30 sista minuterna och jag kom riktigt långt faktiskt men berode nog på att jag inte prata så mycket! För efter, bamba var jag riktigt trött och nästan sur fast inte så mer sur på mig själv haha vet inte varför.. men ja så efter syslöjden tog jag och linnea en 5 minuters promenad runt skolan bara för att, hade aldrig klarat 1 ½ timme`s so, annars! men sen sluta vi 3 snacka att det var skönt att komma hem efter en trött dag i skolan! :) Men nu blir det plugg, hemifrån och packa osv!
+ ETT TIPS HAR NI SKOLA DAGEN EFTER LÄGG ER I TID!!!!!!!!!! OTROLIGT MYCKET, SKÖNARE ÄN ATT KÄNNA SIG DÖD, OCH SOM ETT SPÖKE HELA DAGEN LOVAR HAHA!!
+känner, att fantasin för min fritid är inte så stor nu på hösten, men det är kallt ute och man blir trött osv, så man har nästan inte tid/ork att göra nånting! Imon, sover jag nog hos min livskraft så det kan jag se fram emot iallafall och att det är FERDAG imon!! wooow, snacka om sjukt skönt, veckorna går så sjukt fort nu..
men det är nog positivt!
love / mikaela

Kommentarer
Postat av: sofie splieth du vet <3

nää, den mannen...men gummsii vi får ta och hålla ut denna veckan som kommer men efter det goss, då är det höstlov vettu ! Då kanske vi kan ta och träffas babe?<3

puss älskling :D

2011-10-20 @ 20:45:03
URL: http://sofie-kornelia.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0