alltid lika svårt

haha, alltid ska det vara lika svårt att komma upp ur sängen.. gick iof och la mig vid 11-halv 12 igår, fasta vid datan och mobilen.. men så e livet lär ju få ångra mig idag hehe! :)
idag har jag tyska första lektionen, sen har vi 45 minuters rast så de e ju ganska skönt hehe.. :)
ska börja, rappa på nu, så jag hinner med 20 bussen i think! :)
puss, försökte mobilblogga, igår men de har inte kommit fram något!?!?
äckel skit..
pusssss
jag och jasmine i somras goda tider det!!
fråga mig inte vad jag gör med mitt, ben tror jag typ lyfter de elelr något haha..
men puss!

Kommentarer
Postat av: sofie splieth du vet <3

Haha gossii du kan inte lägga dig vid den tiden, men håll ut det är fredag imon bebbi !

puss<3

2011-10-20 @ 17:44:43
URL: http://sofie-kornelia.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0