DAG 1 – 10 snabb fakta om mig + en nytagen bild på mig

Skriver 10 sanningar, istället för att beskiriva fakta om mig är inte jag så bra på haha..
Sanning 1 : Jag hatar falska människor.
Sanning 2 : Jag har värdens bästa vänner!
Sanning 3 : Jag är dödskär just nu.
Sanning 4 : Jag försöker, komma igång med uppdateringen igen haha..
Sanning 5 : Jag har prick 600 vänner på facebook, haha..
Sanning 6 : Jag är liiiiiiiiiiiiiiivrädd, för sprutor, ORMAR och höga höjder (som går ner till vattnet) oftast inte annars.
Sanning 7 : Jag älskar killar!!
Sanning 8 : Jag Destiny, Filippa, och Linnea har värdens bästam humor men endå sjukaste haha..
Sanning 9 : Jag älskar min mobil och har alltid med den vart jag än går ! ♥
Sanning 10 : Jag är typ beroende utav att, duscha och gör de varje dag ungefär. Ska göra de nu med!
En nytagen bild på mig! : 
puss, duschen väntar!

Kommentarer
Postat av: Suneeta & Chanel

Fin bild på dig =)

2011-10-18 @ 19:10:47
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Tack, det värmde! :))

2011-10-18 @ 19:34:56
URL: http://mikila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0