DAG 7 – Vart i livet befann jag mig för ett år sedan + en bild på mig från ett år sedan.

För, ett år sen befann jag mig inne i en orolig, värld visste nog inte vad jag ville egentligen.
gick, i fotboll då och umgicks med folk, både bra och dåliga folk men sanningen är, att dom dåliga folket har JAG slutat umgås, med och umgås bara med bra folk! :)
Vet inte vad jag ska säga mer, brydde mig inte så jätte mycket, om skolan heller utan tänkte nog mer de löser sig, men nu går jag på högstadiet och har börjat ta tag i skolan på riktigt! Tar den seriöst, nu oftast!
Visst, jag älskar inte skolan men jag vill ha en bra framtid! :)
Tycker, med ni folk som skolkar osv, bör tänka till ni lär ångra er om sisådär 8 år, kanske.
Så ta tag i skolan ni som inte redan gör det!! :)
hade ingen från 1 år direkt, men denna är typ från 2- 1 och ett halvt år sedan, och då var jag med i den fasen!
men glad att jag tagit tag i grejer osv, de var en rolig tid i livet, men den kommer jag nog aldrig gå igenom igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0