dagen 7/8 - 2011

dagen idag, har vart bra tycker jag.. skolan var rätt ok förutom att jag filippa, & destiny, kom en kvart sent till bilden och gick en kvart tidigare, fick vi allså 30 minuters frånvaro.. inte så bra gjort, men vi var trötta och vi har en jag vet inte vad till lärare, på bilden.. ja, behöver inte skriva ut så mycket mer!
hade jag, valt själv hade jag nog inte gått till skolan alls.
men jag har 2 anledningar, 1 jag vill inte gå ut, med dåliga betyg och plocka tuggumin i stan.
2 mina, 3 livskrafter är där.
destiny
filippa
linnea

måste, skärpa till mig i skolan påriktigt, ska alltid vara i tid vara på varje, lektion, plugga, och alltid göra läxan!
jag må få sträva efter, mina mål men vill man något så får man kämpa, jag ska klara det det är mitt mål!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0