go dag

Hej, bloggen!! otroligt, segt att jag inte fattar hur man uppdaterar med mobilen, känns som jag är född på 50 talet, eller något som inte fattar det!! haha, men dagen har vart go, och vill be om ursäkt för den sega uppdateringen, kom hem från skolan nu, eller a slutade kvart i 3, men följde med filippa hem sen, vid 5 mötte, vi moa och linnea i gympan, och så var oliver, med där så vi vänta tills deras tränig börja, och den började efter typ en timme! men, vi satt och prata osv, ni vet :)
sen kolla vi lite, på deras träning och sen tog jag bussen hem för en stund sen och kom precis in från dörren :)
ska, snart duscha försöka, städa mitt rum (inte de bästa, jag vet) och, ja sen läxor typ..
mitt, internet är otroligt segt med men jaja, såna dagar finns ju med tyvärr hehe, men älskar onsdagar så sköna lektioner känns det som! :) har börjat, försiktigtttttt att gilla vissa, ämnen nu, men vad dom skriver i mina omdömmen osv, är la att jag är pratig osv, och att jag inte tog skolan så seriöst i början, men nu för jag det iallafall, så nästa termins omdömen kommer nog bli bättre! :) ush, sen ja då kommer betygen och jag längtar inte!!!
haha, men får ju hoppas att dom går fint med! :)
haha, skulle skoja med filippa på lektionen, så det såg ut som jag sov.. men det gjorde jag ju inte givetvis, men här ser det stenseriöst ut som jag sover haha, och så la hon ut den på facebook med.. ja kompisar är bara för snälla ibland!! så, kan lika väl bjuda på den här i bloggen med haha..
nu, ska jag fixa min läsloggs läxa med hehe, men vi hörs!!
puss underbara ni!!
btw, hoppas no-provet gick bra, med känndes ganska ok faktiskt och skrev alla svar på alla frågor iallafall! :)
gött, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0