helgen

helgen, var underbar.. efter min långa sovmorgon mötte jag upp, destiny och vi åkte och köpte lite godis!
efter, det gick vi ut och tog lite kort!
lite, kortfattat med bilder hittar inte dom andra just nu!

efter vi vart ute och tatt kort, gick vi in för vi såg en räv och blev livrädda haha..
sen när vi var inne satt vi vid datan och tog lite, flum webcam bilder bara, haha
brb, fick hjärtattack!!
ja, lite kortfattat där med, hehe lite tråkigt att kolla igenom samma bilder gång, för gång hehe..
sen åt vi jätte, go middag osv, och så sov jag där! :)
vi kolla, på film, snacka och hade en riktig tjejkväll! ♥
jag älskar, dej tjejen du är underbar!! ♥
söndagen, sov vi till runt 12, trötta tjejer ja..
sen vid 2 ungefär åkte vi och träffa filippa!!
och åkte, till t-torg och gick och flumma inne på, hemköp haha
och, så gick vi runt med en barnvagn så vi fick sträcka ner, ryggarna till marken, haha som värsta skitungarna haha, så hitta vi dagens fynd med.. helgås! HAHAHAHAHA, skratta tills vi dog typ (vi köpte givetvis inte den!!!!!)
och gick, runt och flumma oss, sen tog vi bussen till vingen och kolla på något, konstigt band ingen aning, om vad dom hette men duktiga var dom!
sen, gick vi in på icamaxi, mötte kevin och var med han .. skämde ut oss lite till inne på icamaxi med, gick och sjung låtar ur nån barnbok, la oss i en säng, och så hade vi sån kundkorg, man drar ni vet, så sa filippa att jag skulle sätta mig i den och så ställde jag mig i den, och skulle la typ hoppa jämnfota ur, vet inte riktigt men jag ni kan ju bara gissa vad som hände!!!!
jag ramla HAHA klant ja, där skratta vi med tills vi dog typ.. mitt bland barn leksakerna.......
sen, körde vi lite truck och allt möjligt HAHAHAHA..
väldigt rolig dag iaf!
sen åkte, jag och filippa till, gympan och kolla på zenith herrar - mot jag vet inte vad!
resulatatet, ingen aning om vi gick innan..
till bussen, och den kom om en halvtimme love life..
stå ute i kylan de bästa!
men de löste sig!
kommer, ett till inlägg strax! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0