nostalgi på hög nivå..

satt, och bläddra bland gamla bilder igår, och jisses vad jag saknar
tiden från dagis, och hela min barndom. ♥
bild, från dagis årtal - ingen aning.. runt jul iallafall, ungefär vid lucia kan jag gissa!
jag och min kära vän linnea dagisfoto, haha..
smååttingar♥
saknar den här tiden otroligt, har massa underbara minnen därifrån skulle gärna leva om den tiden en gång igen, för de har nog vart 1 utav den bästa delen utav mitt liv!
jag vill bara passa, på att tacka med alla i min närhet, alla som vart i min närhet, så som : dagisfröknar gamla vänner osv.. sen tacka dom närmaste som finns kvar än idag!
älskar er alla oerhört mycket och speciellt min mamma och pappa.
villl tacka er för den tjejen ni uppfostrat mig till, till att jag fått en så bra uppväxt och allt de.
är ganska lycklig, att vara den jag är och skulle nog helt ärligt aldrig vilja vara någon annan.
jag har underbara vänner, och familj & släkt. ♥

älskar er alla, stor kram till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0