schoool

yesyes, skulle gå upp kvart i 7 idag men råkar alltid stänga av klockan i sömnen konstigt nog.
Så mamma, väckte mig 20 över 7 jag stressa upp tog på mig, svarta jeans ovh sittter fortfarande i min bettyboop tröja, har inte bestämt än vilken jag ska ha. Haha, sitter just nu och borstar tänderna med, grymt eller!?!?!
haha, känner mig som en zoommiiibibiibie men gick endå och la mig i hyffsat tid igår och tror det kommer märkas i skolan! hope, so iallafall!
idag, är en ganska soft dag tror jag, har tyska sista lektionen och slutar 14.45!!
endå ganska skönt.. Ett tidsinställt inlägg kommer upp här vid 9..
haha nyss ringde filippa och sa att hennes, ström gick hemma så hon visste inte vad hon hade på sig.. gossen haha♥
skulle möta, henne i skolan snart så ska skinda mig!
puss, underbara ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0