trött helt enkelt

tjeena, bloggeeen..
inget har hänt utan att tyckte bara orden i bilden stämde in på livet ibland!
jag, är inte sur men är trött efter att knappt inte sovit 2 timmar i natt, med mina 2 älsklingar!
underbara är ni. sen förut var vi och åkte gokart svinkul, och jag ledde!
suddig, bild - ber om ursäkt och alla 3 ser allmänt höga ut! men haha, lite trassel blev det med bilderna och kan inte föra över dom andra just nu, är för trött känenr att jag behöver sängen om jag ska överleva!
imon, blir det bio & troligtvis middag, med johanna & jonathan!
mys, sen ska jag nog träffa flippisen lite på dagen med efter hennes match!
LYCKA TILL nu, grymma är ni!
aja, ni tar dom imon!!
gårdagen, bestod utav skola osv, och hade idrott sista lektionen. och då blev jag av med mina nycklar - HEM NYCKLAR, PORT NYCKLAR SKÅPS NYCKLAR, och ja alla mina nycklar hängde där. men, ja om ni ser en nycklknippa, med några flätade trådar - gula och vit/röda med sån säkerhets grej, på att om man stoppar dom i närmaste brevlåda/ger dom till polisen, så har jag möjlighet att få tillbaka dom, om det är någon som hittar dom!
och, dom ligger nog föresten i skolan nånstans typ, idrotten, stora idrottshallen, eller omklädningsrum 3, var jag i och där kan dom med försvunnit. men om ni ser dom nånstans i SKOLAN, tack snälla lämna dom till cafet i trulse..
skulle uppskata det otroligt mycket!!
nu, domnar jag snart av här så nu ska, jag sova 2 timmars sömn kommer man inte långt på.
inte, van att lägga mig vid denna tiden, en lördag haha, men självförvålat!
orkar inte hålla ögonen öppna längre, liksom...
puss / miqaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0